ארגון חתונה: מדריך לבחירת אטרקציה לחתונה

בכתבה זו בדקנו עבורכם את כל האלמנטים שצריך לבדוק ולבחון לפני שבוחרים אטרקציה בשלב ארגון החתונה. כאשר אתם נמצאים בשיא התהליך של תכנון חתונה, ובחרתם אולם ודי ג'י ואולי גם צלם, הגיע הזמן לחשוב על האירוע עצמו וגם קצת על גימיקים מקוריים לאורחים.

בשנים האחרונות ראינו מעט מאוד סוגי אטרקציות לאירועים ושבענו עד בלי דיי מחלוקת המגנטים לאורחים בהם הם מצטלמים ומחכים מעל חצי שעה עד שיקבלו את המזכרת מהאירוע…

תכנון וארגון אטרקציות ייחודיות לקהל

החוויה

דבר ראשון שצריכים לחשוב עליו הוא החוויה באירוע , מה האורחים שלי יחוו? איזה דברים הם עוד לא ראו? איזה גימיק מפתיע וחדש הם יוכלו לחוות שלא דומה לשום דבר שהיה עד היום באף חתונה?

התשובה לשאלות אלו הם מוצרים שמכילים הפעלה בת מספר שניות או דקות שנותנת לאורחים חוויה של הפעלה אינטראקטיבית עם העובדים המפעילים את העמדה.

ההפעלה יכולה לבוא בדמות צילום וידאו, סטילס או הפעלה שלאחר הצילום. כך לדוגמא ניתן לראות הפעלה חווייתית ומגוונת בתהליך וידאו כמו במוצר וידאו פליפ. או חוויה של יצירה שלאחר הצילום כמו אייר גרפיטי.

תכנון החוויה של האורחים היא חלק חשוב מהאירוע! אל תתנו לזה מקום להעלם לעולם הישן של מזכרות ללא חוויה!

אתם רוצים שארגון החתונה יהיה על בסיס מיוחד ולא סטנדרטי ולכן תפרגנו לאורחים ותנו להם לחוות את האטרקציה!

המזכרת

בעת תכנון החתונה, נסו לבחון את המזכרת שאיתה הולכים הביתה, האם מלבד זה שהצטלמנו באירוע נשאר לנו מזכרת נוספת? התשובה היא כמובן באטרקציה שבחרתם! בחרו לכם אטרקציות שמלבד החוויה כפי שהזכרנו משאירה איתכם מזכרת שתזכיר לכם עד כמה כיף היה באירוע ועד כמה מצחיק ומהנה היה ליצור את החוויה הזו!

תארו לכם שבכל פעם שתשחקו במשחק במחשב/נייד/טאבלט או כל קונסולה אחרת תוכלו מייד להזכר בכל האורחים ולהמשיך ולהתחרות איתם במשחקים שבהם אתם הגיבורים – תוכלו אף לראות בטבלה מי המובילים הגדולים של האירוע ולשתף עם חברים! זו מזכרת אמיתית כזו שגם נשארת לאחר האירוע כמו בגיבור הוירטואלי.

דוגמא נוספת היא תא צילום חברתי – עד היום ראינו תאי צילום סטנדרטים בשוק שמקבלים תמונה והולכים הביתה!

אבל רגע! איפה המזכרת והשיתוף האמיתי? מה עם לשתף בפייסבוק? לשלוח במייל? לצייץ בטוויטר? זה החידושים העכשווים החמים ביותר בשוק! חפשו את התא החברתי! את התא שמאפשר לשמור את המזכרת לא רק על הנייר! את זו שאפשר לשלוח לדודים בחו"ל או סתם להזכר בחוויה שמתייגים חברים בפייסבוק! זו המזכרת האמיתית!

ומה יותר מגניב וייחודי שכל האירוע באונליין! על המקום! לא מחכים לכלום! לא דיסקים עם תמונות ולא העברות קבצים מיותרים! המזכרת כבר ברשת!

הייחודיות

בשלב ארגון חתונה ובחירת האטרקציה שווה לבדוק מה עוד לא ראינו? מה חדש בשוק? מה המילה האחרונה בעולם האטרקציות? אחרי שכבר חלפנו על אטרקציות משעממות שלא נותנות לנו שום דבר בסגנון הפעלה באירוע בלי מזכרת שווה לבדוק את האטרקציות הכי חמות בשוק כמו האייר גרפיטי – קיר גרפיטי דיגיטלי ואינטראקטיבי, גם אחיו הקטן – גרפיטי מולטי טאץ' – מסך ענק 55" המאפשר חווית יצירה של מספר אנשים בו זמנית!

או אולי להכיר את המוצרים החמים של 2018: למשל באבל האדס – אטרקציית הראשים הרוטטים שמאפשרת לכם להשתגע ולהלביש את הראשים שלכם או של חבריכם על דמויות מכל מיני סוגים ובכך להחליף להם את הגוף!

האורחים שלכם אוהבים דברים חדשים! אוהבים לראות דברים ייחודיים! השקיעו בתכנון וארגון החתונה וחפשו באתר ממגוון האטרקציות את זו המתאימה לאורחים שלכם ביותר! הפתיעו ! רגשו! חדשו! אל תשארו מאחור!

 

המפעילים

לא רק האטרקציה חשובה, חשוב גם לדעת מי מפעיל אותה! המפעילים הם חלק מהערב שלכם! אינכם רוצים שישלחו אליכם ילדים שאין להם מושג מההפעלה ואין להם קשר עם הלקוחות, זו לא מגלשה בלונה פארק!

באירוע העובדים שלנו הם חלק מכם! הם הפנים של האטרקציה והם אלו שיתנו לאורחים את הרעיונות ואת ההשראה לחוויות שלכם, מפעילים מנוסים, חייכנים ובגיל המתאים ישדרגו לכם את האירוע בצורה משמעותית.

עשו הפרדה בין מפעיל מתקן – שנשלח אליכם מפעיל שבוז שפותח וסוגר את העמדה, לבין מפעיל אטרקציה – מוכשר שעושה שמח וכיף עם האורחים!

במג'יקלנד לא מתפשרים על עובדים בדיוק כמו שלא מתפשרים על שלמות! עובדים חייבים לעבור הכשרה והדרכה במשך זמן רב לפני שהם יוצאים לאירועים, סדנאות ימי ועיון ועבודה לטווח ארוך הם המפתח לכך!

האחריות

אירגון של אטרקציות טכנולוגיות באירוע הינם הדבר הבא באירועים, המיומנות והאחריות בהפעלת אירוע מסוג זה היא חשובה מאין כמוה.

העובדים המקצועיים ותחזוקת המערכות הטכנולוגיות הם עסק מתקדם ומורכב! לא הייתם רוצים שחברות שלא מחזיקות עובדים מקצועיים, או חברות שמגיעות לאירועים ללא גיבויים של ציוד טכני, חברות מקצועיות ורציניות מחזיקות אנשי תפעול וגיבוי הולם בעת הצורך!

בדקו בזמן ההזמנה מי נושא באחריות והאם יש גיבוי הולם בעת הצורך!

סיכום

היו יחודיים בארגון החתונה! אל תתפשרו על החוויה והזיכרון שנשאר לכם מהאירוע! זה מה שהאורחים זוכרים אחרי שהאירוע נגמר!

אצלנו כל הזמן יש דברים חדשים! בואו לחוות עולם של חוויות ומזכרות באמצעות אטרקציות טכנולווגיות מקוריות לאירועים!

מוזמנים להתקשר 072-338549 ולהתלבט עם העובדים המקצועיים שלנו על האטרקציה שתתאים יותר לקהל שלכם.